Sankt Mariae Himmefahrt - Startseite

Internetseite der Pfarrgemeinde Sankt Mariä Himmelfahrt Mülheim an der Ruhr

OVERVIEW

This web page kirchengemeinde.net presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have sifted six pages inside the web site kirchengemeinde.net and found fifteen websites referring to kirchengemeinde.net. We were able to note two contacts and directions for kirchengemeinde.net to help you connect with them. This web page kirchengemeinde.net has been online for one thousand three hundred and twenty-one weeks, eight minutes, fifteen seconds, and nine hundred and sixty-eight milliseconds.
Contacts
Locations
Online Since
Mar 1999

KIRCHENGEMEINDE.NET RANKINGS

This web page kirchengemeinde.net is seeing fluctuating amounts of traffic all round the year.
Traffic for kirchengemeinde.net

Traffic ranking (by month) for kirchengemeinde.net

Traffic ranking by day of the week for kirchengemeinde.net

KIRCHENGEMEINDE.NET HISTORY

This web page kirchengemeinde.net was first documented on March 08, 1999. This web page was changed on May 05, 2014. It will expire on the date of March 08, 2016. It is now one thousand three hundred and twenty-one weeks, eight minutes, fifteen seconds, and nine hundred and sixty-nine milliseconds old.
REGISTERED
March
UPDATED
May
EXPIRED
March

BUSINESS PERIOD OF EXISTANCE

YEARS
MONTHS
DAYS

Kloster Saarn - Aktuelles aus dem Kloster Saarn

BEnissimo - Neues aus dem Kräutergarten. Stefanie Horn zeigt im aktuellen Kräuter-Tipp, wie man einen fröhlich stimmenden Wickel gegen Halsschmerzen erstellt. Blühende, bunte Flächen mit einem Reichtum an Pflanzen sind Voraussetzung für Honigbienen, Wildbienen, Hummeln and Co. Ein Mehr an Wildpflanzen und Kräutern erhöht damit das Nahrungsangebot für diese Insektenfauna. 94 Ergebnisse - zeige 1 - 4.

WHAT DOES KIRCHENGEMEINDE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kirchengemeinde.net Mobile Screenshot of kirchengemeinde.net Tablet Screenshot of kirchengemeinde.net

CONTACTS

Kirchengemeinde St. Mariae Himmelfahrt

Kirchenvorstand der Gemeinde

Klosterstrasse 55

Muelheim an der Ruhr, 45481

Michael Gatz-Kippert

Am Halbach

Muelheim an der Ruhr, 45478

KIRCHENGEMEINDE.NET HOST

Our web crawlers revealed that a lone root page on kirchengemeinde.net took seven hundred and sixty-seven milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
46.38.231.172

NAME SERVERS

dns.dns1.de
dns.dns2.de
dns.dns3.de
dns.dns4.de

FAVORITE ICON

I caught that kirchengemeinde.net is operating the Apache os.

Sankt Mariae Himmefahrt - Startseite

Internetseite der Pfarrgemeinde Sankt Mariä Himmelfahrt Mülheim an der Ruhr

CONTENT

This web page states the following, "Herz Jesu - Unter dem Regenbogen." Our analyzers saw that the web site stated " Chronik Sankt Theresia von Avila." The Website also said " Die Heilige Theresia von Avila. Ökum Trauerbegleitung links der Ruhr. Liebe Homepagebesucher und - besucherinnen! Neue Bilder aus Makambako Tansania." The website's header had Himmelfahrt as the most important optimized keyword. It is followed by Michael, Herz-Jesu, and Elisabeth which isn't as ranked as highly as Himmelfahrt. The next words kirchengemeinde.net uses is Theresia. Speldorf was included and will not be understood by search parsers.

VIEW SUBSEQUENT BUSINESSES

Startseite Evangelische Kirchengemeinde Weinsberg

Herzlich willkommen bei der Evangelischen Kirchengemeinde Weinsberg. Grüß Gott und herzlich willkommen bei der Evangelischen Kirchengemeinde Weinsberg. Auf diesen Seiten finden Sie nützliche Informationen. Wir bieten Ihnen einen Einblick. In das vielfältige Gemeindeleben und einen Überblick über Gottesdienste, Gruppen und Kreise sowie Veranstaltungen. Wir laden Sie freundlich ein, unsere Angebote.

Evang.-Luth. Kirchengemeindeamt Kulmbach Kulmbach und Thurnau Evangelisch

Schön, dass Sie sich für unsere Arbeit interessieren. Das Kirchengemeindeamt erbringt Dienstleistungen für die 10 Kirchengemeinden. Und die an die Verwaltungsstelle Kulmbach.

Auferstehungskirche

Austräger für den Gemeindebrief gesucht! Gemeindeversammlung am Sonntag, 25. Flohmarkt in der KiTa Vogt-Sanmann-Weg am Sonnabend, 3. Seniorenfrühstück am Mittwoch, 21.

Kirchengemeinde Lamspringe - Graste Netze - Neuhof Informationen und Neuigkeiten der Gemeindearbeit

Verein für Sozialmedizin und Suchtkrankenhilfe. Und gleichzeitig soll über Ereignisse, neue Projekte und das tägliche Miteinander in der Gemeindarbeit berichtet und informiert werden. Mo, Di Do, Fr 9 12 Uhr. Was bei den Menschen unmöglich ist, das ist bei Gott möglich.